El PP amenaça d’afusellar el president Carles Puigdemont

El segon secretari de comunicació del PP, Pablo Casado, ha advertit a Puigdemont que no declari la independència perquè sinó "acabarà com qui la va declarar fa 83 anys"

Publicada: 09/10/2017 16:39h
El vicesecretari de comunicació del PP, Pablo Casado. Font: ACN

El PP ha advertit el president de la Generalitat de Catalunya, Carles Puigdemont, que “no declari la independència, perquè potser qui la declari acabarà com qui la va declarar fa 83 anys”. Aquesta frase fa referència al president de la Generalitat d’aleshores, Lluís Companys que va ser detingut, empresonat i afusellat pel règim de Franco.

4 COMENTARIS

  1. Pablo casado es un impresentable per fer un comentari d’ aquesta mena .Quina falta de sensibilitat de lo que va passar llavors.
    Segur que ha perdut el cap ; deu està boig.Alla ell; ja el tencarant a un psiquiatric.

  2. Con ese afán de manipulación, en el que estáis instalados desde hace años, seguramente este mensaje será censurado. Pues la única democracia que entendéis es la del pensamiento único. Es decir el totalitarismo de las dictaduras más recalcitrantes. Decir que Companys fue fusilado hace “83 años” no puede ser más que el mensaje de un analfabeto histórico. Companys hace “83 años” fue encarcelado por proclamar la independencia de Catalunya de forma unilateral. Y fue encarcelado por un gobierno de izquierdas, el gobierno de la segunda república. Pretender vincular ese hecho con el que ocurriría, años más tarde, “HACE 77 AÑOS”, con Companys, no puede ser más, que el titular de un ignorante histórico o de un vil manipulador sin escrúpulos.

FER UN COMENTARI